środa, 18 maja 2016

Barbie i Reserved Kids Kultowa lalka znów inspiruje projektantów


Barbie nie przestaje inspirować projektantów mody. Najnowsza modowa kolaboracja kultowej lalki ma miejsce w… Polsce! Do sieci sklepów Reserved trafiła właśnie limitowana kolekcja ubrań i akcesoriów dla dzieci stworzona we współpracy z Barbie. Wśród projektów z wizerunkiem i logo ikony mody znalazły się wygodne T-shirty, leginsy oraz szereg akcesoriów, które pozwolą dziewczynkom czuć się swobodnie podczas zabawy w stylizacjach zgodnych z najnowszymi trendami streetwearu. We wspólnej kampanii marki motywować będą do aktywności fizycznej, a kolekcję zainspirowały nowe, elastyczne i niezwykle wysportowane lalki, jakich jeszcze nie było.

Kolekcja modowa z ważną misją

Projekt Barbie dla Reserved Kids pokazuje aktywność fizyczną jako źródło fantastycznych emocji i – przez wygodę noszenia ubrań - ułatwia dziewczynkom aktywne spędzanie czasu. Współpraca obu marek to jednak coś więcej niż modowa kolekcja sygnowana wizerunkiem i logo uwielbianej przez dziewczynki lalki. Projektowi przyświeca ważny cel: motywowanie najmłodszych do aktywności fizycznej. Nie musi ona wcale oznaczać zawodowej kariery sportowej, choć w ramach kampanii „Możesz Być Kim Chcesz” Barbie wyraźnie inspiruje do marzeń o największych osiągnięciach, również tych sportowych. Ważny jest jednak ruch, który daje dziewczynkom radość na co dzień: zarówno ten z tańca czy jazdy na rowerze, jak i ze spacerów po parku czy z beztroskiej zabawy w chowanego.

Zawsze w ruchu, zawsze aktywne, zawsze modne! - Barbie dla Reserved Kids

W kolekcji Barbie dla Reserved Kids znalazły się m.in. elastyczne leginsy, sportowe topy i luźne krótkie T-shirty, które pozwalają na niczym nieskrępowaną zabawę. Uzupełniają ją streetwearowe akcesoria małych fashionistek: szałowe torebki i tenisówki, kultowa bandanka oraz modna czapka z daszkiem.

Lalka, która zainspirowała projektantów mody

Wolność niczym nieskrępowanej zabawy doskonale obrazuje stylistyka kampanii promocyjnej, w której dziewczynki beztrosko bawią się w sali gimnastycznej. W sesji zdjęciowej na warszawskim AWF wzięły również udział nowe, elastyczne i niezwykle wysportowane lalki, jakich jeszcze nie było – Barbie Made to Move. Z okazji tej wyjątkowej współpracy lalki zyskały mini wersje t-shirtów z kolekcji Barbie x Reserved Kids, w których pozowały razem z dziewczynkami podczas sesji zdjęciowej.

Sylwetki nowych lalek Barbie Made to Move zyskały ruchome przeguby, dzięki którym można je ustawić w niemal każdej pozie. Nowa lalka potrafi więc usiąść po turecku, zrobić mostek czy odwzorować dowolną scenkę z codziennego życia.

Modowa historia Barbie

Reserved to już trzecia polska marka, która stworzyła wspólnie z Barbie limitowaną kolekcję modową. Jest jednak pierwszą, która zaprojektowała ją dla dzieci. W ubiegłym roku dorosłe fanki kultowej lalki pokochały kobiece tuniki i T-shirty stworzone dla nich przez Mohito oraz casualowe bluzy i akcesoria, które oferowała marka Cropp.

Historia światowych modowych współprac Barbie sięga ponad pięciu dekad. W tym czasie lalka zyskała status jednej z najpopularniejszych fashionistek w galaktyce. Nieustannie współpracuje z najbardziej znaczącymi projektantami i do tej pory zainspirowała ponad 150-ciu z nich do stworzenia niepowtarzalnych kolekcji, obok których nie można przejść obojętnie. Jej własna garderoba jest imponująca, a lista nazwisk, które ubierały tę ikonę mody liczy niemal 80 osób. W szafie najpopularniejszej lalki świata znajdują się kreacje stworzone przez najdoskonalszych kreatorów i najznakomitsze domy mody. Dla Barbie tworzyli m.in.: Dior, Versace, Burberry, Gucci, Karl Lagerfeld, Moschino czy Calvin Klein.

Wyjątkowość kolekcji Barbie dla Reserved Kids polega nie tylko na fantastycznych, streetowych wzorach i fasonach dla małych fashionistek, ale przede wszystkim na ważnej misji, jaką realizuje inspirując dziewczynki do ruchu.  






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz. Ukaże się po moderacji ;)