środa, 6 kwietnia 2016

CROPP. Los Angeles. Life is a carnival


Karnawał trwa cały rok! Wystarczy spojrzeć na nową kampanię CROPPa, by przekonać się, że życie (moda) może być ciągłą zabawą. Sezon wiosna-lato 2016 CROPP rozpoczyna w słonecznej Kalifornii.

Palmy, rolki, deska, surfing, plażowanie – to wszystko zdefiniowało klimat nowej odsłony brandu. Miał na niego też wpływ nonszalancki styl ulicy w LA. Oprócz streetwearowych inspiracji w kolekcji da się wyczuć ninetiesowego ducha – czy to w pop-artowych nadrukach, czy dużej porcji flanelowych koszul i dżinsu. W ofercie CROPPa znalazło się także miejsce na tak zwane klasyki: spodnie rurki, wygodne bluzy, szorty oraz odważne bikini. Dopełnieniem są dodatki: kolorowe beanies, okulary przeciwsłoneczne w najróżniejszych kształtach, czapki z daszkiem i podkolanówki.

Pozytywna energia płynie nie tylko z samej kolekcji, ale także ze zdjęć Karola Grygoruka i wideo autorstwa Floriana Malaka. Zarówno fotografie, jak i film powstawały na całym zachodnim wybrzeżu: w Santa Monica, L.A. River, El Matador (Malibu), Downtown Los Angeles, Huntington Beach i West Lake. Kampanię podzielono na cztery części: Game, Skate, Roll i Surf. Nazwy te nie są przypadkowe. Modele: Greg Nawrat, Weronika Spyrka, Nicole Gregorczuk, Marcin Jakiel, Maciej Kowalski i Agata Psota surfują, grają w wesołym miasteczku, jeżdżą na rolkach i desce. Oczywiście w świetnym stylu.

Baw się, łam zasady, wyróżniaj się. Nie przejmuj się, żyj!

Nowa kolekcja CROPP spełnia California Dream. Niezależnie od miejsca.


Każdy dzień jest pokazem mody, a świat wybiegiem. Coco Chanel



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz. Ukaże się po moderacji ;)