wtorek, 1 marca 2016

Nowa wiosenno-letnia kolekcja marki Wojas


W nadchodzącym wiosenno-letnim sezonie marka Wojas ponownie zdecydowała się na współpracę z gwiazdami. Ambasadorami nowej kampanii marki zostali aktorka – Barbara Kurdej-Szatan oraz muzyk i lider zespołu Zakopower – Sebastian Karpiel Bułecka.

Gwiazdy wzięły udział w sesji fotograficznej, której tłem stało się wnętrze zakopiańskiego hotelu. Niezwykły wystrój to zasługa nowoczesnej interpretacji góralskiego wzornictwa, tworzącej zarówno elegancką, jak i przyjazną przestrzeń.

Wyjątkowa sceneria oraz silne osobowości doskonale oddają charakter nowej wiosenno-letniej kolekcji marki Wojas. Ponadto wybór miejsca oraz ambasadora nawiązują do regionu, związanego z marką Wojas.

Autorem zdjęć promujących kampanię marki Wojas na sezon wiosna-lato 2016 jest Robert Wolański – jeden z najlepszych fotografów w Polsce. Współpracuje z renomowanymi magazynami, m.in. ELLE, TWÓJ STYL, VIVA czy PLAYBOY.



2 komentarze:

  1. Wyjątkowo podoba mi sie ta kampania, o wiele bardziej niz poprzednia z Koroniewską i Dowborem :) a co do samych butów, to kolekcja jest takim troche powiewem swieżości w polskich markach. Troche, bo nie wszystko mi sie podoba, ale jest kilka smaczków, jak pastelowe czółenka czy srebrne/złote lordsy czy golfówki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty są świetne jak zwykle, zresztą od lat jestem wierna tej marce :). Podoba mi się też generalnie dobór gwiazd do kampanii, bo i Karpiel-Bułecka i Kurdej-Szatan bardzo fajnie się kojarzą :). Jedyne co mi tu nie pasuje to ten przesadzony retusz. Mogli w tym trochę przystopować ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Ukaże się po moderacji ;)