poniedziałek, 14 marca 2016

CRUISIN’ IN L.A. – wiosenny lookbook marki Cropp


Marka CROPP przedstawia najnowszy, wiosenny lookbook, w którym na tle betonowej dżungli Miasta Aniołów pokazane zostały najlepsze stylizacje z wiosennej kolekcji. Propozycje marki umiejętnie łączą sportową wygodę z miejskimi fasonami i najnowszymi trendami.

Wiosenna odsłona dla dziewczyn zbudowana jest w oparciu o wyraźne czarno-białe kontrasty, a także wygodne, sportowo-miejskie ciuchy w stonowanej kolorystyce, przełamanej neonowymi akcentami. Wśród sztandarowych fasonów na wiosnę znajdziemy między innymi szeroką gamę t-shirtów i topów – również z nadrukami typu all-over, tuniki i sukienki z florystycznymi motywami czy wygodne, sportowe bluzy. Inną ważną inspiracją kolekcji jest styl boho. Uzupełnieniem całości są plecaki, kopertowe torebki, czapki z daszkiem, a także wygodne trampki czy sportowe sneakersy.

W męskiej kolekcji dominują typografia i wektorowe grafiki w miksie lifestyle’owego streetwearu z typowo sportowymi fasonami. Kolekcje ożywiają motywy marynistyczne czy florystyczne, a stylizacje dopełniają czapki z daszkiem i sneakersy – w tym najnowszy model butów prezentowanych przez markę CROPP - Ronin.

Twarzami CROPPowej sesji stali się Greg Nawrat związany z agencją Panda Models a także Weronika Spyrka, reprezentująca madebyMILK. Autorką stylizacji do wiosennego lookbooka CROPP jest Iwona „Starka” Łęczycka a całość sesji, podczas której powstały lookbookowe fotografie to efekt współpracy ekipy CROPP z fotografem Karolem Grygorukiem z agencji Shootme.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz. Ukaże się po moderacji ;)