poniedziałek, 22 lutego 2016

Wiosenno-letnia kampania Wólczanki


W tym sezonie Wólczanka stawia na nieoczywiste wzory i mocne desenie. Kolekcje powstały  z myślą o kobietach i mężczyznach biznesu, potrzebujących klasycznego wzornictwa we współczesnym, wielkomiejskim wydaniu.

W kolekcji damskich koszul można wyróżnić  kilka linii stylistycznych. Pierwszą tworzą energetyczne motywy graficzne, przywodzące na myśl twórczość XX-wiecznych awangardzistów: Malewicza, Caldera czy Mondriana. Koszule w grochy, kwadraty lub z motywami brył sześcianów są świetną propozycją dla kobiet, które lubią bawić się modą i chcą być zauważone.

Druga linia, spokojniejsza kolorystycznie, jest równie malarska, ale i romantyczna. Dominujące tu desenie mają korzenie w naturze.

Trzecia linia koszul oparta jest natomiast o paletę deseni w szykownym zestawieniu granatu i bieli.  Granatowe pasy w różnych rozmiarach nawiązują do klasycznej estetyki marynarskiej, będącej jednym z wiodących trendów sezonu.
Kolekcję zamyka wariacja na temat klasycznych grochów, prążków i pasków. Monochromatyczne, różnokolorowe grochy sprawdzą się w mniej oficjalnych stylizacjach. Klasyczne paski udekorowane kwiatkami, motylami lub odbiciem czerwonych ust, dodadzą zaś biznesowemu strojowi świeżości i kobiecej nonszalancji.

Kolekcję uzupełniają swetry, w tym kardigany z luksusowej dzianiny – połączenia jedwabiu z kaszmirem oraz wybór bajecznie kolorowych, jedwabnych chust.

Na męską kolekcję składają się lekkie, wakacyjne i jednocześnie wyraziste koszule i dzianiny. Znajdziemy tu paletę błękitów w linii biznesowej, soczyste pastele i niezmiennie wytworną biel w linii formalnej oraz oryginalne, zwracające na siebie uwagę wzory i desenie linii casualowej.

Damską oraz męską kolekcję Wólczanki na sezon wiosna lato 2016 promuje intrygująca kampania z udziałem modelek - Oli Rogowskiej, Marty Piepiory i Justyny Stolarczyk oraz modeli Błażeja Kutyły i Jensa Langenfurtha.

Autorką zdjęć kampanii jest Iza Grzybowska. Za stylizację fryzur odpowiedzialni byli Łukasz Pycior i Adam Szaro. Makijaż wykonali Julita Jaskółka oraz Paweł Bik. Zdjęcia zakulisowe zrobił Łukasz Wajszczyk. Film promujący najnowszą kolekcję wykonał Aleksander Rutkowki.















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz. Ukaże się po moderacji ;)