piątek, 4 grudnia 2015

ŚNIEŻNA SESJA W ŚRODKU LATA CZYLI KAMPANIA SNOWBOARDOWA MARKI CROPP!


Choć do prawdziwej, śnieżnej, zimy jeszcze daleko, to dla fanów białego szaleństwa nastał czas przygotowań do sezonu snowboardowo-narciarskiego, a marka CROPP poszła o krok dalej i zaczęła swoje przygotowania pod koniec… lata podczas specjalnej sesji zdjęciowej na austriackim lodowcu w Hintertux! 

W snowboardowej kolekcji marki CROPP znajdziemy techniczne ubrania dedykowane dla fanów zimowych sportów. Profesjonalne kurtki i spodnie na deskę zostały zaprojektowane tak, aby maksymalnie chroniły od mrozu, wiatru i wilgoci, a przy okazji zwracały uwagę w tłumie innych amatorów białego szaleństwa. W tym sezonie projektanci męskiej kolekcji postawili na podstawowe kolory RGB – czerwień, zieleń i błękit, które sprawiają, że snowboarderzy są perfekcyjnie widoczni na stoku. Damska kolekcja to zestawienie kontrastujących ze sobą kolorów - szarości i neonowego różu, zieleni czy żółtego. Oczywiście odzież została wyposażona w mnóstwo praktycznych kieszeni i kieszonek, dzięki czemu pomieszczą wszystkie absolutnie niezbędne na stoku przedmioty, takie jak skipass, smartphone czy iPod.

W kolekcji znalazły się też ciepłe bluzy z kapturem oraz akcesoria: rękawice, maski snowboardowe oraz czapki, dzięki czemu w salonach CROPP można skompletować pełen rynsztunek snowboardzisty (i snowboardzistki), który nie przejdzie niezauważony na żadnym stoku i w żadną pogodę.

Kolekcja damska i męska będzie promowana m.in. przez sportowo-lifestyle’owe spoty, w których zobaczymy dokumentację z wyjazdu grupy przyjaciół. Filmy oraz zdjęcia będą pełne ewolucji na stoku, ale także pokażą dobrą zabawę poza nim.

Autorem zdjęć jest Łukasz Ziętek - ceniony fotograf mody i lifestyle’u, stale wpółpracujący z najważniejszymi tytułami prasowymi w Polsce i za granicą oraz twórca wielu kampanii dla wiodących marek. Nie jest to pierwsza kampania przygotowana przez Łukasza dla firmy CROPP – współpracował on m.in. przy produkcji materiału z wiosennej kampanii w Taipei czy jesiennej wyprawy Cropp’owej ekipy do Hamburga. Reżyserem spotów jest Marcin „Martinez” Swystun - założyciel i CEO domu produkcyjnego Op1. Na jego koncie są już setki realizacji, w tym wiele dla marki CROPP, m.in. jedna z najpopularniejszych viralowych akcji marki, czyli Pure Evil Crew.
Zarówno zdjęcia wizerunkowe jak i film z wyjazdu znaleźć można na stworzonej w tym celu stronie www.cropp.com oraz na kanałach społecznościowych marki a ubrania z najnowszej kolekcji snowboardowej - w salonach CROPP w całej Polsce.

fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz. Ukaże się po moderacji ;)