poniedziałek, 16 listopada 2015

London Underground, czyli jesienna kampania marki Cropp!


Londyn – tętniące życiem miasto tysiąca twarzy i kultur okazało się idealnym miejscem na stworzenie kampanii Cropp jesień/zima 2015. To właśnie tutaj wszechobecny street-art, underground’owe skateparki i oczywiście streetwear stworzyły motyw przewodni sesji wizerunkowej i filmu promujących najnowszą kolekcję marki.

Eksploracja miejska to stały element każdej kampanii marki Cropp i choć stereotypowo Londyn kojarzy się z angielskimi dżentelmenami, muzeami sztuki, parkami i oczywiście rodziną królewską, tętni on podziemnym, alternatywnym życiem. To właśnie ta twarz stolicy Wielkiej Brytanii szczególnie zainteresowała Cropp’ową ekipę w najnowszej, jesiennej odsłonie marki.

Sesja obnaża alternatywną część Londynu, pokazując zapomniane uliczki pełne street-artu, squaty oraz undergroundowe skateparki. Na zdjęciach możemy zobaczyć jak Cropp’owe crew przemierza, takie lokacje jak Camden Town, Southbank i Shoreditch, na deskorolkach, imprezuje i zatapia się rzeczywistość londyńskiego podziemia.

Sesja zdjęciowa, która w całości została zrealizowana przy pomocy aparatów analogowych, jest dziełem Karola Grygoruka. Imprezowy nastrój, odkrywanie różnych twarzy miasta oraz skate’owy edit zostały również uwiecznione w formie filmu wideo przez Floriana Malaka, który niejednokrotnie współpracował z marką tworząc m.in. film z podróży Cropp’owej ekipy do Toronto w sezonie jesienno-zimowym 2014 czy uwieczniony na taśmie wielkomiejski zgiełk Hong Kongu w sezonie wiosna-lato 2015. Produkcją zajęła się warszawska agencja SHOOTME.

fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe

1 komentarz:

Dziękuję za komentarz. Ukaże się po moderacji ;)