środa, 14 października 2015

ON/ OFF THE STAGE JESIENNO- ZIMOWA KAMPANIA HOUSE


fot. mat. prasowe

Na miejsce realizacji zdjęć wybrano Rejkiawik i okolicę, na zdjęciach nie sposób jednak odnaleźć charakterystyczny dla wielkich miast zgiełk czy pośpiech. Marka niezmiennie stawia na muzyczne klimaty, autentyczność i sporą dawkę denimowych stylizacji, a ucieczka w naturę pomogła je podkreślić. Marka kontynuuje towarzyszący kampaniom House’a koncept ON/OFF.

Część ON przedstawia muzyczny cel wędrówki bohaterów. Tym razem spotykamy ich podczas koncertów live zespołów Sturla Atlas oraz Ojba Rasta. Kameralne z założenia imprezy, organizowane w ogródkach za domem, nierzadko okazują się najlepszym wydarzeniem miesiąca, przyciągając masę znajomych, osób z branży muzycznej oraz przypadkowych przechodniów.

Charakter przedmiejski sesji podkreśla druga część kampanii, zatytułowana słowem OFF. Tu śledzimy wędrówkę pary, która na celu ma odpoczynek, ucieczkę od świateł i hałasu wielkiego miasta. Bohaterowie próbują nawiązać kontakt z pomijaną na co dzień naturą poprzez codzienne czynności i małe przyjemności. Surowe, księżycowe krajobrazy i bajkowe góry są tym, czego potrzeba, aby odnaleźć w sobie natchnienie i wyciszenie.


fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz. Ukaże się po moderacji ;)