środa, 19 sierpnia 2015

MOHITO Simple Office Jesień 2015

fot. mat. prasowe

Wraz z nadejściem nowego sezonu projektanci Mohito prezentują kobiecą interpretację businessowego lookcode’u. W ofercie linii Simple Office Klientki marki jak zwykle znajdą ubrania i dodatki, które z jednej strony podkreślają profesjonalizm i powagę zajmowanego stanowiska, a z drugiej pozwalają na wyeksponowanie własnego, unikalnego stylu.

Propozycje wchodzące w skład linii Simple Office to przede wszystkim popularne fasony biurowe – marynarki, spodnie cygaretki, eleganckie bluzki i sukienki, zaprojektowane jednak w odniesieniu do najświeższych trendów. Spódnicom lekkości nadają asymetryczne cięcia, a wydłużony krój koszul nadaje im nowoczesnego, nieco nonszalanckiego charakteru. Na uwagę zasługują także garnitury – w tym sezonie obowiązkowo przewiązane w talii cienkim paskiem. Alternatywą dla nich coraz częściej staje się kombinezon. Zestawiony z elegancką marynarką i wysokimi szpilkami z powodzeniem sprawdzi się podczas każdego biznesowego spotkania. Stylizacje uzupełniają pojemne kuferki, duże kopertówki oraz niekrępujące ruchów torebeczki na ramię.

Paleta kolorystyczna linii opiera się na ponadczasowym zestawieniu czerni, bieli i granatu, które doskonale dopełnia wyrazisty, prążkowany nadruk - obecny także na wybiegach u Anthony’ego Vacarello i Chanel. Motywem przewodnim kolekcji są złote detale w postaci złotego łańcucha, przewijające się w formie zdobień przy linii dekoltu, lampasów, wykończenia kieszeni, a nawet nadruku widocznego na apaszkach.

Nową odsłonę linii Simple Office promuje lookbook autorstwa Marcina Hryniewicza, którego twarzą została Kamila Wawrzyniak z agencji Model Plus. Sesję wystylizowały Karolina Sołtan i Arleta Żak, a za makijaż i włosy odpowiadała Anna Stykała.

fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz. Ukaże się po moderacji ;)