środa, 1 października 2014

Cropp Toronto Trip – kampania kolekcji jesień 2014


CROPP, to marka, która kojarzy się przede wszystkim z młodzieżową modą miejską. Jesienna kolekcja skierowana jest do młodych, zanurzonych w miejskiej kulturze buntowników, którzy wyrażają się poprzez street art, sporty miejskie, media społecznościowe oraz imprezy. Stylizacje kierowane są do osób, które mają indywidualny styl i zawsze chcą żyć po swojemu. Inspirację CROPP czerpie z kultury hiphopowej, skate’owej i miejskiej, czym trafia w potrzeby młodego pokolenia.

Nowy lookbook CROPPa pokazuje najważniejsze trendy, jakie znalazły się w jesiennej kolekcji. Pojawiły się takie rozwiązania jak połączenie dziewczęcych spódniczek i romantycznych kwiatowych wzorów z rockowymi ramoneskami i traperami, czy z grunge’ową kratą. Znajdziemy również obcisłe fasony w geometryczne, czarno-białe wzory i zabawne koty zestawione z powracającym jak bumerang motywem galaktyki. Do tego nieco psychodeliczne nadruki, wygodne, sportowe sylwetki i szeroka oferta pasujących dodatków. Kolekcja na pewno przypadnie osobą, które lubią ubierać się modnie, ale przy tym wygodnie.


Fot. CROPP


Cropp Toronto Trip 2.14


źródło: YouTube






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz. Ukaże się po moderacji ;)