poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Modowa świadomość współczesnego mężczyzny

Ten rok zdecydowanie będzie rokiem mody. Coraz więcej programów dotyczących trendów, porad jak się ubierać a jak nie, jakie tkaniny ze sobą łączyć, a co grozi faux pas sezonu, sprawi, że w 2014 nawet przeciętny Kowalski nabierze świadomości swego ubioru. 
Po cichu wypowiadamy pobożne życzenia, żeby wraz ze spopularyzowaniem mody, szły pozytywne zmiany jakościowe, a ukryte talenty w końcu wypłynęły na światło dzienne. 

Podczas poszukiwań ciekawych inicjatyw znaleźliśmy projekt C&A Re-Imagine. 
Projektanci z różnych państw Europy (w tym również reprezentant Polski – Michael Hekmat) mają za zadanie stworzyć nowoczesne ubrania inspirowane projektami marki C&A, której tradycja sięga połowy XIX wieku. 





Tymczasem w sezonie wiosennym, C&A  pozostaje przy swoim casualowym wizerunku. Nowa kolekcja męska prezentuje nam współczesnego, młodego mężczyznę. Nosi się on raczej klasycznie, ale jest otwarty na ciekawe eksperymenty i łamanie nudnego wizerunku np. zawadiackim kapeluszem. 






Kolorystyka kolekcji jest bardzo stonowana. Dominują odcienie niebieskiego, granaty oraz beże i biele. 
Ubrania te nadają się zarówno do pracy, na randkę jak i weekendowe wyjazdy. 
Nie znajdziemy tu dużych zaskoczeń i udziwnień, ale to właśnie stonowane kreacje pasujące do każdego zapewniają C&A wiernych klientów. 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz. Ukaże się po moderacji ;)