sobota, 22 stycznia 2011

Wywiad z blogerką Raspberry and Red

Do niedawna tylko wtajemniczeni wiedzieli, czym właściwie zajmują się na swoich blogach. Dziś Maciej Zień zaprasza je na pokazy, piszą o nich ELLE, Teen Vogue, Fashion i Wysokie Obcasy, a Viva!Moda zaprasza na sesje zdjęciowe. Poznajcie najlepsze polskie szafiarki!

Raspberry and Red

Rozmową z Weroniką, autorką bloga Raspbery and Red (www.raspberryandred.blogspot.com), rozpoczynamy cykl wywiadów z polskimi szafiarkami i blogerkami modowymi. Weronika ma 15 lat, mieszka w Krakowie, uwielbia Burberry, Chloe i Audrey Hepburn. Marzy o studiach i pracy w Nowym Jorku. Bloga, którego prowadzi zaledwie od dwóch lat, odwiedziły już prawie 2 mln osób!

Silesia Style: Co skłoniło Cię do prowadzenia bloga szafiarskiego?
Weronika: Miałam trzynaście lat, dopiero odkryłam blogi modowe. Z każdym dniem podobały mi się coraz bardziej, pokazywały zupełnie inny świat. W pewnym momencie pomyślałam: „Hmm, a może spróbuję założyć swoją stronę?”. I tak już bloguję od dwóch lat.

Silesia: Jaka najmilsza rzecz Cię spotkała, odkąd prowadzisz bloga?
W: Sesja dla Vivy!Mody, artykuł w ELLE, wyróżnienie przez Teen Vogue’a, zaproszenia na pokazy. Ale przede wszystkim codzienne komentarze i maile, które dostaję od swoich czytelników!

Silesia: Gdzie najczęściej kupujesz ubrania, masz swoje ulubione marki?
WUwielbiam ciucholandy, to one pozwoliły mojemu stylowi się rozwijać. Można w nich znaleźć wspaniałe rzeczy! Bardzo lubię także sklep Claire’s, gdzie kupuję biżuterię i torebki.

Silesia: Bez jakich części garderoby nie mogłabyś się obyć?
WNie wyobrażam sobie życia bez balerinek oraz czarnych rajstop. Dwie oczywiste rzeczy, ale są dla mnie niezbędne.

Silesia: Jak zmienia się Twój styl? Preferujesz modowe ewolucje, czy rewolucje?
W: Mój styl nie zmienia się drastycznie, jestem może bardziej otwarta na nowości i ich ciekawa. Przekonałam się do różnych typów spodni (dawniej tolerowałam tylko „rurki”), polubiłam futrzane czapki.

Silesia: Czy jest coś, czego nigdy w życiu byś nie ubrała?
W: Jeansowa spódnica - to jedyny element garderoby, którego za żadne skarby bym nie włożyła!

Silesia: Jakie dodatki uważasz za najważniejsze?
W: Chociaż szkatułkę z biżuterią mam wypełnioną kolczykami, to ciągle noszę tylko jedne-małe „cyrkonie”. Kolczyki mają dla mnie bardzo duże znaczenie, rozjaśniają twarz, dodają elegancji. Oprócz tego jestem wielką fanką pierścionków, noszę po kilka na dłoni.

Silesia: Jakie jest Twoje największe modowe marzenie?
W: Moim marzeniem jest pracować w gazecie - ELLE lub Teen Vogue’u. Wierzę, że dzięki Raspberry and Red, będę miała łatwiejszy start w modowym środowisku.

Silesia: Co inspiruje Cię w Twoich modowych poszukiwaniach? Ulica, blogi modowe, kolekcje projektantów?
W: Zawsze twierdziłam, że inspiracje są wszędzie, wystarczy umieć je dostrzec. Wpływ na mnie mają blogi, ulica, gazety, ludzie, codzienne sytuacje. Nigdy nie wiadomo, co mnie zainspiruje, dlatego ciągle mam oczy i uszy szeroko otwarte.

Silesia: Największy, Twoim zdaniem, grzech przeciwko modzie?
W: Nieważne, co by kto mówił, dla mnie w modzie nie ma grzechów, w niej panuje wolność.

Silesia: Czy zdarzyła Ci się kiedyś modowa wpadka?
W: Teraz niczego takiego sobie nie przypominam, ale zapewne, oglądając mnie jako ośmiolatkę, coś by się znalazło (śmiech).

Silesia: Co znajduje się na Twojej liście must have na nadchodzącą wiosnę?
W: Jest to spódnica w mocnym, krzykliwym kolorze, jak z pokazu Moschino Cheap&Chic.

Silesia: Dziękujemy za rozmowę!

Poniżej wybrane stylizacje z bloga Weroniki (więcej zdjęć znajdziecie na www.raspberryandred.blogspot.com):

http://raspberryandred.blogspot.com/

http://raspberryandred.blogspot.com/

http://raspberryandred.blogspot.com/

http://raspberryandred.blogspot.com/

http://raspberryandred.blogspot.com/

http://raspberryandred.blogspot.com/

http://raspberryandred.blogspot.com/

http://raspberryandred.blogspot.com/

4 komentarze:

  1. Zapraszam do mnie
    www.white-anemone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam Cie dziewczyno!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. style-frozen-style.blogspot.com zapraszam :)
    To dopiero początek ale od czegoś trzeba zacząć :)
    Obserwuję!
    Trwa konkurs :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Ukaże się po moderacji ;)